Går
alla här upp direkt när väckarklockan ringer?

Jag brukar snooza i en halvtimme, annars skulle jag aldrig orka upp
Jag har nöjet att bara börja 8.10 en gång i veckan för tillfället, men jag beskriver ändå en 8.10-dag, för de andra dagarna är ganska lika, bortsett från att jag får längre tid på mig och går upp senare.
Väckarklockan ringer ca 6.30, vilket betyder att jag går upp strax innan 7. Rutten går via badrum till kök, där frukost (mackor) intas, samtidigt som jag (om jag inte är sen) skummar igenom tidningen. Sedan borstar jag tänderna, sätter in linser och sånt där sista minuten-tjohejsan, kollar att jag har allt jag borde ha i väskan, tar på mig ytterkläder, går ut ca 7.50 (förhoppningsvis) och cyklar till skolan. Då kommer jag till skolan 5 minuter innan jag börjar, vilket leder till att jag har lagom mycket tid för att lägga in jacka o så i skåpet innan jag går till första lektionen (på måndagar musik). Är det dåligt väder tar jag ofta bussen, annars är det regnjacka som gäller
Dagar med sovmorgon är som sagt ganska lika, med en viss tidsförskjutning och mer tid till att göra allt. Jag brukar dessutom infoga lite musik innan jag går ut då också.
Beledhel skrev:
Slutsats: Jag tillbringar ungefär en och en halv timme varje morgon med att fixa så att jag ser ut ungefär som på de bilder jag laddat upp i utseende-tråden. Ger det måntro någon förståelse för varför jag inte anser mig vara naturligt vacker?

Nej