Den stegrande kamelen skrev:
Självpåkommet?
sådär. jag kan tänka mig att jag hört det i annan variant, men just där och då var det mina ord.
Den stegrande kamelen skrev:
Jag är dock lite för mycket av cyniker för att tro att det är en slump att rapporten dök upp precis lagom för att marknadsföra den här filmen...
ett sant ord. filmaffischerna började dyka upp redan i början av året. å andra sidan kan det vara ett exempel på hur nyhets- och filmvärldarna påverkar varandra. the guardian (som för övrigt är storbritanniens klart bästa dagstidning!) kanske tog med den artikeln just för att de visste att folk skulle bli intresserade, då de vet om filmen. marknadsföring? ja, kanske, men det är ju också bra om själva problemet dras fram i ljuset.
*liten spoilervarning*
sedan vet jag inte om ett av crumuis ON-topic-inlägg raderades av misstag (eller så är det på andra sidan, har inte kollat nu), men även jag fick intrycket av tjoff-tjoff-naturkatastrof-panik-tjoff-nu var allt bra igen! så enkelt var det väl inte, i och med att en massa folk var tvugna att flytta, men nog kändes slutet lite väl lyckligt. jag tror att det kan ge intrycket av att
om något sådant verkligen skulle hända, så är det relativt överkomligt. synd.
EDIT: my bad. crumuis inlägg fanns kvar.