Jag tycker också att Micke Nilsson ska tas bort från högerbacken och håller Östlund som det främsta alternativet nu när Lucic är borta.
Har ni hört de italienska spelarnas reaktioner utan att ha sett Sverige-Danmark när de hörde resultatet:
Sportbladet skrev:
Italien: Ni fuskade!
Buffon till Sportbladet: Det här är en skam för fotbollen
GUIMARAES.
De italienska stjärnorna rasar över 2-2 mellan Sverige och Danmark.
Spelarna är övertygade om att resultatet var uppgjort.
- Det här är en skam för fotbollen, säger Buffon till Sportbladet.
Italien är utslaget ur EM och i natt tvekade de italienska stjärnspelarna inte om vems fel det är.
- Det här är en skam för fotbollen, säger Gianluigi Buffon.
Italiens målvakt var, liksom de andra spelarna, sent i går kväll både ledsen och arg. Matchen mot Bulgarien gick inte som man tänkt sig, men när Cassano gjorde 2-1 på övertid jublade italienarna. Tills de sekunden därpå hörde om resultatet i Sveriges match.
- Det är helt otroligt att det blev 2-2, säger Christian Panucci.
"De fick resultatet"
Du menar att matchen var uppgjord?
- Tja...det var det resultat båda lagen behövde och de fick det.
Panucci ler snett åt Sportbladets fråga och fortsätter:
- Det är klart att den var fixad, kom igen, det fattar alla. Nordborna gjorde upp. Nu åker jag på semester och struntar i det här!
Vanligen sansade målvakten Gianluigi Buffon är av samma åsikt och tvekar inte att totalt fördöma Sverige och Danmark.
- Det är synd för alla små barn som spelar fotboll och ser att de kan gå till såhär, det förstör allt, säger han till Sportbladet.
Så du är säker på att man gjort upp?
- Finns det någon som inte tror det? undrar Buffron retoriskt.
Matcher kan sluta 2-2?
- Det kan de, men alla förstår vad som händer här.
Lagkapten Fabio Cannavaro säger att han inte vill tror att matchen var uppgjord.
- Men samtidigt, vad ska man tro om man ser hur dessa lag spelat i sina kvalspel och hur många mål de släppt in? Det talar för sig självt.
Så du tror också att svenskarna och danskarna kommit överens?
- Jag har danska lagkamrater och vänner så jag vill inte tro det, men det här är för uppenbart.
"Inte väntat mig det"
Gianluca Zambrotta säger att han känner sig bitter.
- Jag hade inte väntat mig det resultatet, jag hade väntat mig att de var sportsliga, jag är förvånad säger Zambrotta.
Stefano Fiore som står brevid säger bara menande:
- Jag vill inte prata om 2-2 för jag vill vara sportslig.
Även Alessandro Del Piero talar om en känsla av bitterhet.
- 2-2 var just det resultat det inte fick bli och så blev det så.
Bara Alessandro Nesta manar till lugn.
- Jag vill överhuvudtaget inte prata om deras match, säger han till Sportbladet och fortsätter:
- Det är bittert att åka hem efter att ha tagit fem poäng. Jag vill inte komma med alibin och ursäkter, absolut inte, säger Nesta.
Jag blir så jävla arg!

Typiskt italienare! Men de flesta supporters verkar inte tro att matchen var uppgjord iaf.
Men det är bara italienarana!
Sportbladet skrev:
Tyskland - finner inga misstankar
Sven Goldmann, Der Tagesspiegel, Tyskland:
- Inte en chans att det var uppgjort. Det var en mycket bra match ända till sista minuten. Det går inte ens att misstänka något i stil med vad som hände mellan Tyskland och Österrike i VM 1982. Sverige har spelat mycket bra i gruppspelet. Får de möta Tyskland i kvartsfinalen blir Sverige favorit för de kan göra mål.
Norge - hyllar sina grannländer
Esten Oddmund Saether, Dagbladet, Norge:
- De som påstår att det var uppgjort har inte sett matchen. Det är, rent ut sagt, skitsnack, de har ingen fotbollsförståelse.
- Sverige kan gå hur långt som helst. Det samma gäller i och för sig Danmark också. Båda lagen har imponerat.