Tolkiens Arda – Sveriges stora Tolkienforum

Välkommen till Sveriges stora Tolkienforum! Klicka här för att gå till förstasidan.
Aktuellt datum och tid: fre mar 29, 2024 5:57 am

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån mar 13, 2006 9:30 pm 
Offline
Sinda
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons dec 31, 2003 6:13 pm
Inlägg: 230
Ort: Onsala (Göteborg)
Jag heter Ingrid och ar 20 ar. Bor sedan 8,5 manader i Ashburn, en liten forort till Washington DC i USA. Om 3,5 manader bar det av hemmat igen till vackra Onsala pa vastkusten. Jag jobbar som au pair at en liten tjej som ar 3 ar gammal. Det ar kul for det mesta, men ibland undrar jag vad i h*lvete jag gor har. Har fatt otroligt mycket erfarenheter, och upplevt sa jattemycket under de senaste 8 manaderna, sa det ar inte klokt!

Som person ar jag ganska aventyrslysten, jag alskar att prova nya saker och upptacka nya platser. Jag ar ocksa valdigt tystlaten, det beror nog framst pa att jag valdigt ofta och valdigt latt drommer mig bort till andra platser och situationer.

Pa fritiden gillar jag att umgas med vanner, lasa, lyssna pa musik, segla, bada i havet och att vandra. Har bara varit ute och promenerat nagar fa ganger sedan jag kom till The US...halan jag bor i omojliggor nagra langre promenader...suck.

Forsta gangen jag kom i kontakt med Tolkien av nar jag i attan eller nian laste FoTR pa engelska, de var svart och jag tror jag la ner efter halva boken. Nar sedan PJ's filmer kom, och min klass bestamde sig for att ga och se FoTR sa var jag fast fran forsta stund. Det var lite om mig...undrar nagon nagot? Skicka garna ett pm. :D

_________________
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"


Upp
 Profil Skicka e-post  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010