Asfaloth skrev:
svever fortsatt på skyer etter møtet med Viggo, Andy og Berhard under førpremiæren på ROTK i oslo den 15 desember..

)
Ååååh... Nu blev jag mörkt mossgrön av avund!!
Men men.
Jag heter Kristina Nicella och är 16 år. Bor gör jag, på sveriges framsida (Göteborg). Går i skolan gör jag också, Polhem, Natur.
Jag Har läst Fantasy hela livet (började med Asterix, det är fantasy, trolldrycker!).
Och kanske i 12 års åldern läste jag Narnia böckerna... Jag blev så betagen att jag övertygade mig att man kom dit när man dog. Nu vet jag förstås bättre, man kommer först till Mandors salar och sedan till ett ställe bortom världens cirklar.
Första gången jag kom i kontakt med Tolkien var när jag och min pappa var på en bokbasar och såg bökerna för fem kr st. Pappa sa att "den sakll man ju förstås ha läst", så vi köpte ett ex . Men den hamlade i gaderoben efer att jag läst inledningen, "Den handlade ju bara om några konstiga dvärjar utan skägg"....
De orden fick jag äta upp...
Jag läste triologin första gången efter att jag sätt filmen och sen blev jag fast...
Annars gillar jag Pullman, den är lagom filosofisk. Och förstås Liftarens guide, undebar.. Och nu har jag börjat läsa ett Eddings ex som jag också hittade i gaderoben...
När jag inte läser Fantasy läser jag lagom intressanta Fysik böcker och lyssnar på trevlig musik, så som Hård Rock och Metal, Iron Maiden i Scandinavium, längst fram, Niko McBrians trummpinne.....
Oj då lite långt kanske... men jag är ju också en intressant person