I 2004 ble aLEP arrangert for første gang. aLEP er et treff for medlemmene på det norske Tolkienforumet på
Natse Tolkieno. Da skjedde det masse, pil-og-bue-konkurranse, kostymekonkurranse, rebusløp, historiefortelling, preging av lær, og masse annet. Det var kjempemorsomt. Som sagt er arrangementet egentlig ment for medlemmene av forumet på Natse Tolkieno, men vi vil gjerne ha med mennesker fra hele Skandinavia, om ikke enda flere. I år har vi gjester som Nils Ivar Agøy (forfatteren av boka
Mytenes mann - J.R.R. Tolkien og hans forfatterskap), og Tolkienillustratør Ted Nasmith, som kommer på sitt første Norgesbesøk. Allerede nå er det 104 deltakere som er påmeldt, og en del flere ventes (jeg har selv ikke meldt meg inn enda, på grunn av usikkerhet med andre ferieplaner

). Vi vil veldig gjerne ha med svenske deltakere også, om det virker interessant, kan du lese mye mer på
Treffsidene. Arrangementet holdes på Langøyene i Oslo fra fjerde til syvende august, og det blir (så vidt jeg vet), som i fjor oppmøte utenfor Oslo Sentralbanestasjon, som ikke er så vanskelig å finne.

Jeg håper at vi møter mange av dere der! For å bli med må man være medlem av
forumet til Natse Tolkieno, men man trenger ikke å være aktiv.